reklama

Prečo už nebudem nakupovať v Jednote

Po sedemnástej hodine už človeku vyhladne a začína rozmýšľať, čo si dá na večeru. Tak som sa cestou z práce zastavil v novootvorenej predajni COOP Jednota. A viete, čo v nej bolo také nové? Vôbec nič!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Keď som prišiel k pultu s mäsom a vypýtal si šunku, tak ju predavačka nakrájala a potom si odo mňa pýtala číslo košíka:

- "Nemám košík"

- "Tsss, ale to ako? Treba mať košík."

- "Ja ho nepotrebujem, chcem si kúpiť len jednu vec."

- "Ale ja vám tú šunku nemôžem vydať, bez čísla ju nenahodím do systému."

- "To je váš problém, vyriešte si ho."

- "Ja vám dám košík - tu mám jeden prázdny."

- "Nechcem košík. Chcem šunku. Chcete mi ju predať, alebo nie?"

- "No to ja takto nemôžem, ..."

- "Dobre, tak ja si ju nekúpim.", hovorím opúšťajúc priestory predajne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Duch socializmu ešte stále máta v tejto inštitúcii. Ani 20 rokov po prevrate sa stále nespamätali. Majú novú predajňu, perfektné nové váhy, POS systém, .... no zákazník sa stále k nim plazí na kolenách. Presne ako pred 30 rokmi, keď si šlovek vystál 3 hodinovú frontu na mäso a ruky by vybozkával predavačovi, len aby dostal posledný šľachovitý odrezok.

Nedivme sa, že v niektorých podnikoch sú platy také, aké sú. Našej ekonomike nepomôžeme len zložením ponúkaného tovaru, ale aj výchovou k podnikaniu - už od základnej školy.

K zmene môjho názoru už nepomôže žiadne "ALE", žiadna obrana druhej strany. Tu je prípad jasný a posolstvo znie: "Nechceme zarobiť, chceme iba ušetriť. Nechceme predávať, sme tu len z donútenia."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ostatní si urobte názor sami. Buď budete v obchode vystupovať ako poddaní pred kráľom, alebo donútite obchodníkov, aby vám pri vchode rozvinuli červený koberec.

Martin Chudomel

Martin Chudomel

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- softvérový analytik- snílek- cimrmanológ, švejkológ Zoznam autorových rubrík:  Úrady a štátna mocOstatné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu