reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Chudomel

Martin Chudomel

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- softvérový analytik- snílek- cimrmanológ, švejkológ Zoznam autorových rubrík:  Úrady a štátna mocOstatné

reklama

Ostatné

Prečo už nebudem nakupovať v Jednote

Martin Chudomel

Prečo už nebudem nakupovať v Jednote

Po sedemnástej hodine už človeku vyhladne a začína rozmýšľať, čo si dá na večeru. Tak som sa cestou z práce zastavil v novootvorenej predajni COOP Jednota. A viete, čo v nej bolo také nové? Vôbec nič!

  • 1. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 49
Ukradli im dušu

Martin Chudomel

Ukradli im dušu

Reality šou a seriály nepozerám. Ich obsah ma nezaujíma a útržky či upútavky, ktoré som nechtiac videl, ma iba utvrdili v názore, že ide o plytkosti a riadenú snahu o infikovanie národa primitivizmom. Je to môj názor, nikomu ho nevnucujem a riadim sa heslom: "pokiaľ sa ti nepáči, tak to nepozeraj". Keby išlo len o mňa, tak je všetko v poriadku. Problém je inde.

  • 20. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 17
Myšlienkové pochody nerozhodnutého voliča

Martin Chudomel

Myšlienkové pochody nerozhodnutého voliča

Od svojich osemnástich rokov som vždy volil tú istú stranu. Bol som optimista. Bolo mi úplne jasné čo chcem a čo určite nechcem. Viete čo sa odvtedy zmenilo?

  • 25. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Je kríza?

Martin Chudomel

Je kríza?

Plynový kotol je rýchlo starnúce zariadenie. Pri dobrej údržbe vám vydrží 10 rokov a pri žiadnej údržbe 4 roky. Preto sa odporúča každý rok dať kotol prezrieť a vyčistiť servisným technikom. Nuž aj na mňa doľahol pocit, že by som mal dať kotlu čo si žiada a tak som pozval servisného technika. Keď včera prišiel a zhodnotil situáciu, povedal, že bude nutné vyčistiť výmenník od síry. Hovorím mu: "Fajn, dajte sa do toho, budem pokojnejšie spávať". On mi na to odpovedal nezvyčajnou vetou: "Ale to bude stáť 50 eur". Tak toto ma zaskočilo. Prečo to povedal?

  • 5. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Hradby

Martin Chudomel

Hradby

Nedávno som navštívil pobočku všeobecnej zdravotnej poisťovne v Žiline. Prišiel mi list, že nemám zaplatený 1 deň zdravotného poistenia. Bola to pravda, som vinný. V liste bolo obvinenie a rovno aj rozsudok. Tak som sa vybral na šibenicu vyzdvihnúť si trest.

  • 25. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 158x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu